Agni studió

Saját stúdióm összterülete 25 nm. A DAFNI (régi nevén Mandanika vagy Mantanika – térképtől függően) faluban található, kb.6-7 km-re Limni kisvárostól és egyben a legközelebbi tengerparttól. A házból és a balkonról fantasztikus kilátás nyílik a környező vidékre. A stúdió avagy garzon avagy kislakás ugyanabban az épületben helyezkedik el, mint a főlakás, csak annak másik oldalán, külön bejárattal és külön kis udvarral. Parkolni a bejárat előtt lehet. A falu rendkívül csendes, majdnem senki nem jár el a kisutcán, de kérésre a járművet be lehet tenni a ház másik oldalán található főudvarba is. A falu, környék kimondottan pihenésre alkalmas. Ugyanakkor olyanoknak ajánlatos akik aktív pihenést szeretnének, akik fel szeretnék fedezni a sziget ezen részét. Azért megfelelő ilyen vendégek számára a szállás, mert a lakás a sziget nyugati és keleti partja között található, így mindkét oldal relatív hamar elérhető. Természetesen a rögtöni aszisztencia is mindig kéznél van, ez sem elhanyagolható szempont :) Akik csakis tengerre néző helyen képzelik el a szállásukat, azoknak ajánlom a többi szálláshely megtekintését. A mi lakásunkból fantasztikus kilátás nyílik a környező hegyekre.

Nem szívesen adjuk ki a lakást 4 személyre, de ha nagyon muszáj, akkor a negyedik személyt (gyereket) kinyitható ágyon tudjuk elszállásolni.

Felszereltség:

fürdőszoba zuhanyzóval
magyar-román nyelvű könyvtár
wi-fi internet
barbecue (nem beépített) az udvaron kérésre
balkon műanyag székekkel, asztallal

Étkezés: önellátó.
Takarítás külön kérésre - 10 euró díjért
Ágyneműcsere - hetente egyszer, külön kérésre gyakrabban.

60 éven felüli kedvezményes ellátás program

Foglalás/Érdeklődés

Melyik átkelőnél lehet legoptimálisabban eljutni a szállásra?

A sziget északi részét 3 kompátkelő  vagy Athén felől a függőhíd  igénybe vételével lehet elérni. Részletek ITT.
Az Agni stúdió a következő távolságokra van az átkelőhelyektől:

Agiokampos - Dafni: 53 km, Szaloniki - Agiokampos - Dafni: 329 km + az öböl
Lutra Edipsu - Dafni:  38 km, Szaloniki - Lutra Edipsu - Dafni: 391 km + az öböl
Agios Georgios - Dafni: 65 km, Szaloniki - Agios Georgios - Dafni: 408 km + az öböl
Chalkida - 72 km
A fentiek értelmében a javasolt átkelés a Glifa-Agiokampos kompátkelő.

Agni studió bel és külterületi képek, videó:

A képeket ERRE A LINKRE KATTINTVA tekintheted meg.

Strandolás, séták:

Strandolni innen több helyre lehet eljárni, a legközelebb eső a fenti képen látható Kochili strand, ami az egyik legremekebb észak Eviai part. 10 perc alatt lassú vezetés mellett ott vagyunk, 7 km a távolság.

De Limni városka és a Kandili hegy közötti kb. 15 km-s útszakaszon, tehát tőlünk 7 km-re kezdődően és még kb.15 km-e át, rengeteg kis öböl van, ahol akár egyedül lehetünk. Ez a szakasz mind kavicsos, néhol apró, mint a Kochili-n, néhol nagyobb kövek mint egyes szakaszokon Limni után. Csodálatosan festői részek a Galataki kolostor alatti öblök, ahol vadkempingezni is szoktak. Ezt a részt általában a Katunia név alatt emlegetik, annak ellenére, hogy a Katunia csak egyik pont ebből a hosszú, 15 km-s szakaszból, a lenti képen látható a partja.

Limnitől indulva Loutra Edipsou irányába elhagyatott öblök és nyaraló települések váltakoznak, tehát itt is nap mint nap új helyeket próbálhatunk ki. Rovies tőlünk kb. 15 km-re van.

De át lehet menni tőlünk könnyen a keleti partra. Agia Anna kb. 20 km, és kb. ugyanennyi a Kria Vrisi-nek nevezett, magyarok által nagyon kedvelt partszakasz is.

Kria Vrisi, 2014, fotó Náfrádi Mihály

-------------------------------------------------------------------------------
ŐSZI AJÁNLAT-FALUTURIZMUS

Őszi ajánlatunk: EXKLUZÍV OLÍVACSOMAG 7 nap/6 éjszaka - 400 eur 2 személyre.

4 turnusban, november 1 és 29 között, 2 személy/turnus.

A csomag tartalma:
* 6 éjszaka a stúdiónkban (takarítás, étkezés önellátó)
* részvétel egy helyi olívaszüreten
* a szüreten való segítség fejében fejenként 1 kg olíva+1 l olívaolaj
* főzősuli: az olíva eltevése hagyományos módon
* az olívapréselő kisüzem meglátogatása
* főzősuli: fő szerepben az olíva
* 1 idegenvezetéses nap: a környék látnivalóinak a bemutatása (ami egy alkalomba belefér)

Turnusok:
érkezés november 1 - távozás november 8
érkezés november 8 - távozás november 15
érkezés november 15  - távozás november 22
érkezés november 22  - távozás november 29

Ha nem saját személygépkocsival érkeznek, repülőtér transzfer össz-felár 200 eur (jövet, menet), helyi transzfer ingyenes.

1. Margareta and Veine | 8/25/05
    Thank you Agni, Giorgios and Stefanos for a wonderful stay at your nice "hotel"! Absolutely relaxing. Perfect equipped apartment.Wonderful treatment and hospitality. Excellent destination of excursions in the neighbourhood, on land and by boat. Daily fresh vegetables. Add sunshine and water like crystal. What else can you wish for a holiday? Welcome to Sweden! Margareta and Veine Thursday, Sweden

2. Papp család | 2007 nyara

A szigeten töltött 10 nap csodálatos volt, szerencsére még nincs elrontva, béke , nyugalom és szinte érintetlen természet fogadott minket mindenhol.Teszteljük a magyar pincéreket, de valahogy nem tudják elérni azt a sebességet , mint kedvenc Dafni-i tavernánkban. Az apartman is tökéletes volt hármunknak. Köszönjük a kedvességedet és a sok segítséget ! Üdvözöljük Jorgost és Istvánkát ! Jövőre találkozunk ! Zorka,Anna,Rajmund Dafni, Virinis ház

3. Néhai Pál Júlia | 2007 június-július

Kedves Ági! Hullák vagyunk még a fáradtságtól, ma hajnalban érkeztünk vissza a csaknem 4 hetes eviai nyaralásból repülőgéppel. 2-3 órai alvás után körülnéztem a lakásban, mivel is kezdjem a napot, de nincs kedvem máshoz, mint az emlékezéshez! Kinyitottam a honlapodat és örömmel fedeztem fel a chroniai horgászatunkról készült képeket! Ez csak egy öböl a sok közül! 25 fantasztikus nap után, amit Nálad és családodnál töltöttünk a Virinis házban, bizony nem egyszerű az írás, mit is emeljek ki a sok-sok élmény közül! Még februárban kezdtem az ismerkedést a honlapoddal, és nagyon hamar arra az elhatározásra jutottam, hogy meg kell ismerkednem Veled, aki profi módon, minden információ birtokában készít egy ilyen oldalt! A személyes jelenlétedet a háttérben, a gondoskodást és a felelősséget minden sor mögött érezni lehet! Ezért foglaltam a Virinis házban a szállást, így naponta részsesei voltunk annak is, hogy a gyakorlatban mit is jelent az a profi munka, aminek eredményeképpen sok ember tölti felejthetetlenül azt a nyári szabadságot,amire egész éven át készült! Oldalakat tudnék írni Evia szigetről,amiről a Görögországot megjárt legtöbb turista még nem is hallott, a hatalmas hegyekről, a rejtett öblökről, a kristályvízű víz hullámzásáról, a csendről, ami a nagyvárosi ember zizált idegeit símogatta, Sandra zenei estjéről a Szentendrei Kamarzenekarral, az athéni kirándulásról,amelyet csak a "lenyűgöző" szóval tudnék illetni, de ezt majd megteszem, ha nyitasz az oldaladon egy Fórumot is! Most csak annyit, hogy mikor a koncert után a zenekar dirgense megkérdezte, hogy hol nyaralunk Evián, a férjem azt a választ adta: "Ágihoz" közel". Azt hiszem, ezzel kifejezte a lényeget: a Veled kötött barátság meghatározó élménye volt az eviai nyaralásunknak! Köszönünk mindent, ami szóban és tettben részedről csodálatossá tette az eviai vakációt! Folyt. köv.!
    Sok szerettel: Júlia és Géza

/Drága Julikám, nyugodjál békében!:(/

4. Ötvös József és családja | 2006 szeptember

Sziasztok! Üdvözletünket küldjük Békéscsabáról.Kellemes és nagyon szép napokat töltöttünk Dafniban és környékén.Élmény volt a komphajós átkelés a szigetre, és a kegyes időjárásnak köszönhetően minden nap a "fürdéses-kirándulás" jegyében telt el. Bebarangoltuk a sziget főleg északi részét, és menet közben szebbnél-szebb helyeket fedeztünk fel.Kedvencünk lett a Limni melletti kristálytiszta vizű sziklás part, ahol a természet minden szépsége együtt van.Bátran merem ajánlani azoknak, akik nem a turista irodák által szervezett túlzsúfolt helyeken szeretnének nyaralni. Tavaly Olympic Beach-en tapasztalhattuk, hogy a széleskörű ellátásnak vannak árnyoldalai is : hajnalig tartó hangos zene, nagy tömeg mindenfele. Ráadásul a tengerpart, a víz sem olyan szép és tiszta mint itt Evián. Ahhoz, hogy ilyen jól érezzük magunkat kellett a nagyon jól felszerelt szép,új garzon és a házigazdák kedves, barátságos vendégszeretete.A honlap sokat segített a programok megtervezésében, már előre felkészültünk gondolatban a 10 napra.
    Még egyszer szeretnénk megköszönni Nektek, üdv. Jorgosznak és Istvánkának is !
    Józsi és Ani, Békéscsaba

5. Fekete Szilvia | 2006 július

Üdvözöllek benneteket!!!
    Nagyon jó volt az a 2 hét és annyira szívesen visszamennék. Majd pár napon belül apával megcsináljuk a polipot anya szülinapjára, csak érdekes lesz beszerezni(küldök képet is:-))A kutyák csináltak valami új disznóságot? Itthon nagyon rossz az idő, napok óta szakad az eső.
    Üdvözlöm Istvánkát és Jorgoszt is.
    Puszi: Szilvi Szentesről

6. Béla és Csöpi |2008 szeptember eleje
    Üdv. Ágnes!
    Szerencsésen hazaérkeztünk éjszaka Kisújszállásra éjfél után. Útközben is rendben volt minden, kivéve Evzoninál a hátárőr sztrájkot, ott egy órát kellett várni. Szép, pihentető napokat töltöttünk ott, valóban a legjobb nyaralásunk volt.
    Biztosan jelentkezünk majd!
    Istvánnak jó tanulást kívánunk!
    Üdvözlettel: Béla és Csöpi

7. Már megint Évia!
    Immár harmadik alkalommal döntöttünk úgy, hogy Görögországból Éviát választjuk a nyári pihenés helyéül. Hogy miért? Mert gyönyörű, csendes, turisták helyett görögöket lehet mindenütt látni. Két éve találtunk rá Ágira és családjára, az ő hegyi falucskájukból fedeztük fel a környék természeti szépségét. Akkor autóval voltunk és Misi egyre mondogatta, ide motorral lenne jó jönni! Addig forgattuk ezt a gondolatot, míg az idén úgy döntöttünk, belevágunk. Persze utazni autóval kényelmesebb, így egy utánfutót kellett szerezni. Aztán irány Dafni.
    Igazi motoros idővel várt minket Évia, kellemes meleg, semmi kánikula. Azért a hosszú út után jól esett a kedves, baráti fogadtatás és a tiszta, csendes kis szoba, no meg a tusolás! Az autót és az utánfutót egy hétre elfelejtettük. Rábíztuk az óriás házőrző kutyusra.
    Az egész napos motorozás, barangolás, fürdés végén, jó volt megbeszélni Ágiékkal, merre jártunk, mit láttunk és mi mellett mentünk el! Bár Jorgosszal csak kézzel-lábbal tudtunk szót érteni, azért a finom házi borát nagy egyetértésben iszogattuk esténként!
    Gyorsan eltelt az egy hét, de rengeteg élménnyel lettünk gazdagabbak. Olyan helyekre jutottunk el, ahová autóval meg sem próbáltunk volna. Gyönyörű, ebben az időszakban érintetlen öblökbe, tengerparton futó utakra. Kiszáradt folyómedreken motoroztunk át, leszakadt híd (ami bizonyítja, szokott itt víz folyni és nem is akárhogy!) és út terelt el útközben újabb kalandok felé minket!
    Most itthon, a fényképeket nézegetve látjuk, milyen sok szép helyen jártunk.
    Hogy lesz e folytatás? Három a magyar igazság, negyedik a ráadás!
    Ha értékelni kellene, mi csillagos ötöst adunk Éviának az élményekért, a szállásért és a jó társaságért!
    Gyöngyi és Misi

8. Kedves Ági !

Most mindenkinek leírom aki veszi a fáradtságot és itt olvas, hogy két csodálatos hetet töltöttünk Dafniban, másodjára Évián .Az Ágni stúdió kellemes , kényelmes minden igényt kielégítő. A falu csendes, igazán pihenésre , kikapcsolódásra való.
    Minden egyéb program igény szerint kielégíthető, csak tenni kell pár lépést érte.
    Külön köszönjük hogy eltűrtétek a két nem kicsi kutyánk rosszalkodásait is :-)
    Ha a jó Sors is úgy akarja, harmadik alkalom is lesz Éviára .
    Mindent köszönünk Magdi és Józsi

Kedves olvasó!
A megjegyzésed ellenőrzés után kerül ki a lapra. Köszönöm az észrevételed!